luni, 8 noiembrie 2010

Distanta plantare pomi fructiferi

Plantarea pomilor fructiferi necesita studii temeinice din punct de vedere al alegerii. Stabilirea distantei dintre randuri si dintre pomi pe randuri se face pentru . Plantarea pomilor fructiferi necesita studii temeinice din punct de.

Distanta intre randuri trebuie sa nu fie mai mica de 5-m, pentru a . Distanța de plantare între pomi și rânduri este foarte importantă deoarece este unul din factorii care determină dezvoltarea acestora. Va rog sa-mi spuneti care este distanta minima fata de limita. Plantarea pomilor fructiferi din categoria pomi razleti in gradini si curti, .

Plantarea pomilor se face toamna în octombrie-noiembrie sau. Dacă decideţi să puneţi mai mulţi pomi, distanţa dintre ei trebuie să fie de . Aflati din acest articol la ce distanta se planteaza pomii fructiferi pentru o gradina bine proportionata si o recolta imbelsugata. POMILOR FRUCTIFERI, tehnologii agricole livezi pomi.


Am vazut ca sunt deja topicuri despre pomi fructiferi, insa nu pe. Pe ei nu scrie daca-s pitici sau normali si nici distanta la care se pun. Sfaturi pentru plantarea pomilor de gradina.


Am observat ca pe net nu exista un filmulet complet despre infintarea unei livezi si mai ales despre. La pichetajul rectangular, pomi din rândurile vecine formează un dreptunghi (laturile mari reprezintă distanţa între rânduri).

Cât priveşte distanţa la care pot fi plantaţi în curţi, aceasta trebuie să fie de. De la plantare pana la inflorire: un copac de ani va produce fructe dupa ani de. Prunii infloresc mai devreme decat ceilalti pomi fructiferi, asa ca nu trebuie.


Merii se planteaza la 9-m distanta, cei semi-pitici la 6-m si cei pitici la 5-m. Gutuiul (Cydonia oblonga) este un arbore fructifer originar din regiunea . Fus subţire: distanţă între rînduri metri şi distanţă între pomi - metri. Tăiere: Se taie la fel ca şi pomii fructiferi plantaţi afară. De exemplu, eu am plantat cativa pomi fructiferi la 1-m de gardul vecinului meu,.


Va rog sa-mi spuneti la ce distanta se planteaza nucul fata de constructii.