vineri, 26 noiembrie 2010

Plexiglas dedeman

La Dedeman puteti alege oricare din cele produse din categoria PLACI POLICARB COMPACT, PLEXIGLAS SI PVC. Va invitam sa consultati si celelalte oferte din categoria PLACI POLICARB . Placi policarb compact, plexiglas si pvc.

La Dedeman puteti alege oricare din cele produse din categoria PLACI POLICARBONAT CELULAR. Preturi pentru PLACI POLICARBONAT CELULAR de la . Plexiglas - Beneficiaza de Garantia de livrare Okazii. Oferim din stoc, sticla acrilica, cunoscuta si sub denumirile alternative de plexiglass, plexi, plexic, plexi glass, stiplex, pmma, placi acrilice - sub forma de .

Un produs sub forma de semifabricate - placi plexiglas la pret competitiv, material de cea mai buna calitate din import UE, la diverse dimensiuni si grosimi. M-am hotarat sa imi construiesc singur o cacasa de plexiglas avand in vedere pretul uneia gata facuta in jur de 3USD. Material plastic rigid cu o foarte buna rezistenta si capacitate buna de prelucrare. In urma taierii laser cantul ramane transparent.


Salutare, unde gasesc si eu niste plexiglass de 4mm ? PMMA - polimetacrilat de metil (placi acrilice, placi plexi, sticla acrilica, stiplex, plexiglas) este un material termoplastic rigi transparent, cu o foarte buna . Vand plexiglas in diferite nuante (alb, negru, rosu, albastru, galben, verde, portocaliu), diferite grosimi. As dori foi policarbonat fumuriu, de mm, cu transport in orasul Stefanesti, jud.


Va multumesc anticipat pentru intelegere.

Dar sa cumpar ceva de lipit plexiglasul ca nu am in casa nimic. Am fost la Dedeman sa iau fetitei un birou si am luat un silicon mamut cica r . Pentru izolatori se poate folosi cu succes teflon sau plexiglass, insa . Chinezăriile din Dedeman nu au aproape niciodată piese de schimb.


Poti sa pui o foaie de policarbonat sau chiar plexiglas.