luni, 22 iunie 2009

Scapa de paduchi cu otet

Descriere, tratament paduchii, masuri de prevenire. Dupa oricare dintre aceste remedii, clatiti cu o solutie preparata din cantitati egale de otet alb si apa.


Nu uita daca ai omorat paduchii nu ai scapat de problema!

Odata ce paduchii au ajuns in par nu mai puteti scapa de ei nici cu foarfeca. Pediculoza (infestarea cu păduchi) este un pericol real ce pândește orice.


Ce tratament folosesti ca sa scapi copilul de paduchi? Poti s-o faci cu Otet si sare cum a zis uma,(asa ne facea si mama pe. scarba,de nerviam scapat de ei(paduchii),fara sa tai parul fetelor.

Scapa de paduchi cu acest remediu simplu si natural. Pentru a elimina lindinii (ouale de paduchi), care se gasesc fixati pe firul de par, otetul alb este folosit ca remediu. S: Am avut si eu paduchi si nu am scapat de ei cu solutiile din comert,otetul este cel mai bun. Si sa folosesti balsam,ca usuca parul. Cum scapi de păduchi - remedii eficiente sau nu prea.


Acidul acetic din oțet nu omoară păduchii, dar este de folos când piepteni părul, . Atunci cand optezi sa cumperi sampon pentru a scapa de paduchi,. La Taifas Boli si Tratamente Naturiste Cum scapi de PĂDUCHI urgent.


Clătiți părul cu apă călduță, și umeziți-l din nou cu puțin oțet alb.

Aveam de ani, eram studentă la Paris şi mă atacaseră păduchii. Ceea ce nu se întâmplă cu păduchii: îți trebuie luni de zile să scapi de. Paduchi de cap - Comunitatea SfatulMedicului. In urma cu o luna am luat paduchi de cap si habar n`am de unde.


Am incercat cu otet si nu am scapat de ei. Pediculoza capului (infestarea cu pediculus) apare cînd păduchii încep să se reproducă în număr. Cea mai eficientă modalitate de a scăpa de păduchi este şamponul special împotriva acestor paraziţi. O metoda ieftina de a scapa de paduchi pe care doctorii nu ti-o vor spune. Apoi face-ti o a doua spalare, de data aceasta cu otet alb.


Etichete: a facut copilul paduchi, cum sa scap de paduchi, paduchi,. Ma mai dadea si cu otet pe cap, dupa care imi punea o punga, cica sa-i innaduse.


Paranix este aliatul parintilor si copiilor in lupta contra paduchilor de cap, oferind.