joi, 11 iunie 2009

Argintul viu dezlegare

Ritualuri pentru indepartarea anihilarea sau intoarcerea Raului, Farmecelor, Blestemelor, Descantecelor, Incantatiilor asupra celui care l-a facut. Argintul-viu pleacă singur de la vrăjitoare şi, ajungând la casa unde e hotărât,. Rugăciune pentru dezlegare de farmeceÎn Rugăciune pentru . Intreb ce sunt alea si zice: domne ai argint viu facut cu sange. Dezlega o ata legata cu cateva noduri, trece cu o piatra negra pe mine.


Cum poate scapa cineva de argintul viu mercur Sa spunem ca am. Pentru dezlegare, tii post vinerea pana la miezul noptii.

Mi s-a explicat ca imi facuse cineva farmece cu argint viu si ca, daca n-as fi cerut ajutorul Bisericii, as fi . Am vazut oameni care aveau argintul viu in ei! Molitfelnic care fac referire la dezlegari (de farmece si descantece) si . El i-a spus mamei că mi s-a făcut vrăji cu argintul viu ca să mor. Părintele Argatu care i-a spus că am argintul viu şi m-a salvat.


Dezlegari de Farmece, Bucuresti-Noi, Ilfov, Romania. Cum poate dăuna din punct de vedere religios argintul viu în corpul omului?


Ce ar trebui sa faca barbatul si iubita lui ca sa dezlege aceste vraji? Sotul meu are argint viu in el, dar s-a localizat.

Dezlegare si curatarea de energii negative care ataca corpul, spiritul. Am fost la acest domn cu probleme de argint viu in corp, nu am crezut .