miercuri, 17 iunie 2009

Perna personalizata cu imagine

Pretul include fata de perna, umplutura si personalizarea. Aceste produse pot reprezenta cadouri pentru cei d. Perne personalizate cu poza, imagine sau text, perne in forma de inima sau patrate, perne in forma de inima cu poza la fel in forma de inima.

Puteti sa va alegeti dimensiunea pernei cu ajutorul optiunii Dimensiune Perna afisata mai sus. Imaginea si textul aferente personalizarii puteti sa le incarcati cu . Comandă acum online perna ta personalizată.


Imprimă la comandă fața de pernă din bumbac 1 cu poza, textul sau numele tău.

Perna cu snur rosu personalizata cu poza si text. Perna cu snur auriu personalizata cu poza si text.


Perna cu snur albastru personalizata cu poza . Vreau si eu de ex sa fac o perna cu o poza de-a mea pe ea. Eu unul mi-am personalizat tricouri, cani si postere cu comanda online pe . Compara preturile la Perne Personalizate, gaseste cea mai buna oferta din sute de magazine online! Alege acum un cadou inedit pt prietenii tai sau pentru tine!


Personalizeaza-ti perna cu imaginea sau textul preferat. Perna in forma de inima sau in forma patrata .