vineri, 16 septembrie 2016

Demontare cuva whirlpool

Whirpool AWO620, pentru ai schimba rulmentii si mare mi-a fost . STUDIATI BINE SI CELELALTE VIDEOCLIPURI POSTATE. Whirlpool Cabrio Washer Bearing Removal and Install Kit - Duration:.

Capsulat-decapsulat cuva poliplex (plastic) pentru inlocuirea rulmentilor. Recent am avut plăcerea să constat că rulmenții mașinii de spălat s-au cam dus.


Drept urmare m-am apucat să caut pe net cum se poate . Si daca tot deschideti masina sa verificati in cuva daca nu exista monezi sau maruntisuri care au iesit din tambur.

Whirlpool AWE 751 sense de ani si de cateva. Daca tot o puteti demonta, verificati direct. Reparatii cuve de plastic masini de spalat rufe,oferim garantie la lucrare de luni,masini ce se pot repara:indesit,ariston,whirlpool,arctic,siemens.


Demontat ,montat si deplasare inclusa 3ron. Azi masina de spalat face feste: cand trebuie sa stoarca bate cuva in peretii laterali ai. Whirlpool FL 51O clasa AA, 10rotatii, cu incarcare laterala. Va oferim, reparatii cuve plastic masini de spalat,rulmenti masini de spalat pentru.


In acest pret este inclusa demontarea,montarea si deplasarea la domiciliul clientului. Am demontat mai toate ca sa pot scoate CUVA (de. Nu are o lamela pe care sa apesi (am vazut la Whirpool), daca tragi de el, partea .

Tot din forum am citit ca la acest tip de masina cuva este lipita si. Ariston, la mine a fost rupt axul cruce ce sustine tamburul din cuva, in cazul modelului meu . Trebuie demontate panourile laterale si apoi se observa daca, invartind de tambur, exista o tendinta de deformare a peretelui cuvei de plastic . Am o masina de spalat Whirpool care-mi face probleme. Demontare Whirpool - posted in Depanari casnice: Buna seara, am o masina.


Pe baza codului service orice piesa pentru masini de spalat Whirlpool va poate fi livrata direct. Furtun flexibil cuva pompa 4819526482Whirlpool.


Datorita supraincarcarii, cuva masinii de spalat nu se poate echilibra la intrarea in centrifuga si se invarte descentrat.