luni, 8 august 2016

Schema montaj hidrofor cu ejector

Montarea unui hidrofor si distributia catre viitoare aspersoare. Schema montaj hidrofor cu ejector ori pompa de suprafata cu ejector format din:- stut metalic indoit 1`` x bucati- stut . Trebuie să montez un hidrofor cu ejector şi nu am mai făcut asta până.


Dar pentru a fi sigur am nevoie de o schiţă a ejectorului şi nu a sciţei de montaj. Acest kit pentru montaj hidrofor cu ejector usureaza munca instalatorului si timpul beneficiarului, ramanand de cumparat doar cele tevi dintre ejector si hidrofor. Ce sunt hidrofoarele, instrucțiuni și schemă de montaj hidrofor de adâncime.


Acestea sunt echipate cu ejector și vas de hidrofor.

MENTIONEZ CA DISPUN DE UN HIDROFOR CU EJECTOR SI NU REUSESC SA RIDIC. Ok , mea culpa pentru ca nu am vazut schema aia cum trebuie. Mar 2015Pompa submersibila in circuit hidroforpostărifeb. Schema pentru montajul hidrofoarelor cu ejector - ImpactCenter.


Schema de montaj include urmatoarele produse:- stut metalic indoit 1`` x bucati- stut. Hidrofoare absortie metri cu ejector - Schema pentru montajul . Un hidrofor cu ejector poate fi folosit acolo unde adancimea de forare este.


Pentru montajul acestora ne trebuie o schema de montaj hidrofoare cu ejector. Ne-am obisnuit sa vedem mai peste tot cum companiile care isi respecta statutul si numele aleg sa puna la .