vineri, 26 august 2016

Cuva blocata whirlpool

Mi s-a blocat cuva masinii de spalat Whirlpool. Ce trebuie facut atunci cand nu se invarte cuva masini de spalat. Masina mea de spalat rufe cu incarcare frontala Whirlpool model FL.

Masina de spalat este un whirpool, problema este cuva (cilindrul) a . Nu se deschide usa la masina de spalat rufe - Blog de curățenie! Cand usa de cuva nu se mai deschide nu inseamna ca este un defect electric, mai degraba unul mecanic.


Masina de spalat whirlpool Defectul reclamat rulmentul si semeringul cuva este.

Si daca tot deschideti masina sa verificati in cuva daca nu exista monezi sau. Whirlpool AWE 751 sense de ani si de cateva . Pentru defectiuni la masinile de spalat rufe Whirlpool,. Buna seara, masina mea daewoo m80are cuva blocata. Explicatia pentru care facea zgomot era ca la centrifugare fiind cuva blocata(nu se misca in stinga,dreapta,fata,spate),trepidatiile erau . Am o masina de spalat Whirpool care-mi face probleme.


Da, este defecta sau blocata de murdarie. Whirlpool, Indesit, Ariston, Ardo, Arctic, Aeg, Amica, Alaska, Altus, Beko,.


Condesator motor, Furtun evacuare, Racord cuva-pompa, Filtru de retea,.

In cazul in care apa curge pe la sertarul de detergent, furtunul de alimentare cu apa si detergent dintre sertar si cuva este infundat. Uita-te atent in timpul spalarii la racordul dintre cuva si pompa de evacuare. Prin obiecte de mici dimensiuni intelegem tesaturile mici (batiste, sosete), monedele, cerceii sau hartiile ramase in interiorul hainelor adaugate in cuva in scopul . STUDIATI BINE SI CELELALTE VIDEOCLIPURI POSTATE.


Buna ziua , Am o masina de spalat Whirlpool FL 5042-4cu o problema imi. IGNIS AWV5cod service 85845151070 s-a blocat cuva dupa ce o. Cea veche are vreo 6-ani si e un whirlpool cu incarcare frontala care si-a.


Nu se mai pune problema de zgariat, cuva ramane blocata in . A mers cu supapa blocata pe deschis a luat tot detergentul.