luni, 22 august 2016

Becuri economice pentru intrerupatoare cu led

Craciun - salut,asa cum reiese din titlu, m-am lovit de o chestie. Bec economic care palpaie cand e stinspostăriMar 2013Problema Intrerupatoare cu LEDpostărifeb.


Becuri economice+intrerupatoare cu ledpostăriIun 2008Mai multe rezultate de la forum.

Buna ziua, Am achizitionat de curand leduri pentru intrerupatoarele. Dupa ce am montat unul dintre ele am observat ca becul economic . Problema plafoniere si intrerupatorpostăriIan 2014De ce palpaie cand este stins un bec economic?


Am o problema cu becurile economice si anume palpaie cand este oprit.

Intrerupator cu LED - AlimentatoarepostăriNov 2015Imi stau aprinse spot-urile cu led-uri ! Becurile economice imi palpaie cand sunt oprite. Sunt Pro becuri economice (doar e criza) si imi place ce tip de lumina au. Instalatii electrice: am inlocuit cateva becuri cu incandescenta cu becuri economice dar intrucat am . Intrerupatorul e normal, fara led sau variator. Totusi, cu intrerupatorul oprit face cite o pilpiire - doua pe minut.


E un bec de putere mare (economic fiind) - W parca, sau 4. Incercat la locatii, ambele cu intrerupator normal. Am cumparat intrerupatoare cu led acum ceva ani, inca nu erau raspandite becurile economice, iar acum ca am trecut la ele mi se ard din luna .

Ce becuri preferaţi: becurile clasice sau becurile economice.