luni, 28 martie 2016

Trandafirul japonez are purici

Trandafiri japonezi, musca alba, purici, tratamente, gradina, flori, fructe, plantare flori, flori gradina, gradina toamna, gradina de flori, toamna gradina, soare, pomi . Trandafirul meu japonez a fost invadat de purici. Stie cineva o metoda de a scapa de ei dar nu si de floare?

Trandafiri japonezi sunt flori ce traiesc ca plante de apartament si. Am un trandafir japonez galben si frunzele sunt pline de purici negri. Trandafirul japonez este alta planta - Camellia japonica - de care nu.


Sunt purici verzi si scapi de ei folosind un insecticid (mospilan, fastac).

Bolile si daunatorii trandafirilorpostăriMai 2010Purici albi la toate plantelepostăriIun 2007Mai multe rezultate de la egradini. General Stuff › Generalităti › Cum, cât, unde? Salut, M-am atasat destul de mult de un trandafir japonez.


De circa saptamani pare sa-i mearga din ce in ce mai rau. Trandafir japonez cunoscut si sub denumirea de trandafir chinezesc sau hibiscus este o planta cu crestere usoara, indicata pentru cultura la exterior.


Trandafirul japonez sau Hibiscus rosa-sinensis – toata lumea. Are flori foarte mari dar ne luptam impreuna ( el si cu mine) cu purici negri . Am si eu un trandafir japonez, dar din pacate a facut niste purici albi. Habar n-am ce sa-i fac si ma gandeam ca .

Chiar dacă sună straniu, este adevărat: săpunul poate fi utilizat împotriva multora dintre dăunătorii plantelor din grădină.