miercuri, 24 februarie 2016

Pensiunea mai sibiu am fost acolo

Sunt inca la pensiunea despre care voi scrie mai jos. VREMEA: Temperaturi, previziuni meteo MĂRGINIMEA SIBIULUI, ROMÂNIA.


Pensiune clasificată cu margarete situată la kilometri de Sibiu, pe drumul care duce la Păltiniş la poalele munţilor Cindrel.

Pension Mai , Răşinari, România - Comentarii clienţi. Cea mai recentă rezervare pentru această proprietate a fost făcută pe data de nov, . Citeste parerile si impresiile turistilor care au fost la Pensiunea Mai Rasinari.


Am fost acolo și vreau sa public părerea mea!

Pensiunea Mai este situata la km de Sibiu, pe drumul care duce la Paltinis. Am fost de ori la Mai (doar iarna din pacate) pana acum insa cu siguranta . Pensiunea Mai este situata la Km de Sibiu, pe drumul care duce la Paltinis.


Pensiunea se afla intr-un loc superb, la poalele muntelui Cindrel, pe cursul Vaii . Pensiunea Mai, Sibiu: See traveler reviews, candid photos, and great deals for Pensiunea Mai, ranked #of hotels in Sibiu and rated 3. Am fost acolo cu prieteni de la Torino care au fost deosebit de placut . Pensiunea Mai Rasinari, Date contact Pensiunea Mai, Cazare Rasinari. Am fost acolo - Parerea ta despre Pensiunea Mai din Rasinari.