miercuri, 10 februarie 2016

Ce inseamna cand ai bubite pe limba

Bube pe limba: cauze, simptome si tratament. Stiai ca atunci cand te speli pe dinti ar trebui sa iti speli si limba cu periuta?


Pagini similareDe 3-zile mi-a aparut o bubita sub limba;la inceput parca era mai mare.

Bube pe limba - Comunitatea SfatulMedicului. Bube pe limba - Azi am observat ca pe limba(la baza langa omulet) mi-au aparut.


Eu am tromboflebita profunda cu trombi, cand mi se iau analizele sangele se . Bubite rosii pe limba - Pe buza superioara imi apare o imflamatie care uneori se.

Mentionez ca ma doare si e deranjanta si e putin galbena inconjurata de un . Cred ca e vorba de afte (sau in cel mai rau caz stomatita aftoasa cind bubitele sint in cantitate mare, candidoza). Limba incarcata si cu bubite - Acum vreo saptamana mi-a aparut o bubita pe varful limbii, dureroasa.


Nu stiu daca e valabil si pentru cea bucala . Problema este k nu-mi trec bubele de pe limba. Limba e considerată o oglindă a trupului şi a sufletului.


Cînd substanţa albă este cojită, iar limba e roşie, fluidele corpului sînt insuficiente.