miercuri, 3 februarie 2016

Osram cool blue intense h7 forum

Becuri HOsram Cool Blue vs Night Breaker Unlimited - Buna, vreau sa imi cumpar niste. Cool Blue Intense si Night Breaker Unlimited.


Intre Osram HNight Breaker Unlimited si Philips HX-treme Vision care.

Am pe masina OSRAM COOL BLUE INTENSE 4200K, de aproape . Am mai gasit si Cool Blue Hyper, da am auzit ca alea is ilegale. Ce ati alege intre Xenon si Osram Cool Blue Hyper pentru masina dvs.

Users browsing this foruNo registered users and guest. Ori nu e nimeni interesat, ori forumul are cativa useri ocazionali care nu . Stiu ca primul are o lumina mult mai intensa si mai alba. In RO am gasit pe net doar pt Osram Cool Blue Hyper White, pe site-urile straine . Cumpara Set Becuri auto cu halogen pentru far Osram HCool Blue Intense, up to , 12V, 55W online de la eMAG la pret avantajos. In ultima vreme am observat pe facebook ca pe forum mai putin, ca se cauta.


Am luat Osram cool blue intense acum circa luni,de la eMAG. Discutie despre Osram Night Breaker Unlimited vs CoolBlue; pareri.


Am dat comanda de Philips HBlue Vision Ultra la un pret ceva mai mic.

Osram Cool Blue Intense H4200K + W5W Cool Blue w Mazdzie BK 20r.