miercuri, 19 august 2015

Duze aragaz gaze naturale

Am trecut de la gpl la gaz natural si a trebuit sa schimb duzele la aragaz. De fapt cei care au tras gazul in casa le-au schimbat. SET DUZE GAZ BUTAN G ARAGAZ GORENJE 176126.

Uite care cred eu ca e problema: aragazul tau era dotat, din fabrica cu injectoare ( duze) pt gaz metan, injectoare care nu se potrivesc la GPL . Duzele aragazului tău au fost montate incorect? Am primit un aragaz deștept care a fost folosit pe gaz butan, unde. Are rost să-i leg o butelie sau până nu-i schimb acele duze, n-o să meargă .

Iul 2010Cum desfund un ochi de aragazpostăriIan 2010Centrale termice cu butelie AUTO GPL sau de AragazpostăriNov 2007Mai multe rezultate de la forum. Flacara mica la aragaz - posted in Depanari casnice: Salut! De curand am tras gazul in casa si am schimbat duzele la aragaz. Frumos aragaz, va zic, zici că e profesional. Aragazul se alimentează de la o sursă electrică de 2V, Hz. Schımbarea duzelor, montarea regulatorului de gaz precum si instalarea partii.


Duze calibrate din bara trasa alama, pentru aragazuri GPL sau GN. Duze alama calibrate pentru aragaze cu alezaj pentru. Dispozitiv de aprindere al ARZĂTOARELOR PE GAZ.

Se livreaza cu electrod aprindere, duza pentru gaz natural, conector teava gaz . CT SEPPEL PENTRU ARAGAZ, CUPTOR, PLITA MARCA EFS. Pentru instalarea aragazului apelați la persoane. Schimbați duza principală a cuptorului: 5)Reinstalați arzătorul în conformitate. Trecerea de la gaz natural la gaz aproximativ minute.


Toate racordurile la gaz trebuie realizate de către o persoană calificată.