vineri, 19 septembrie 2014

Panza plafon auto

Un lucru important este sa cureti foarte bine baza de plastic pe care lipesti panza. Proprietarul stia cum se comporta panza (a schimbat o data plafonul ) dar.


Ingrijire autoSept 2009Mai multe rezultate de la vwforum.

Scoti plafonul de pe masina , pe urma dai jos panza si o lipesti cu prenadez. Am luat preturi de la diversi tapiteri auto si erau pe undeva pe la . In masina era un dezastru total, iar tapiteria de pe plafon era rupta.


Stofa auto pentru plafonul sau scaunele masinii tale, adusa din America, cea mai buna calitate de pe piata raport pret.

Anunturi Auto, moto si ambarcatiuni - tapiterie plafon. De citeva zile pinza de pe plafon s-a dezlipit si imi atirna in cap. Din ce am citi pe net (alte marci auto) . Asa este in toate colturile ale masinii, in fata mai putin, in spate asa cum e . Capitonaj Plafon dezlipit la AB- reparatie - retapitarea sau inlocuire.


Am patit exact acelasi lucru cu plafonul, toata panza era cazuta. Oferte pentru panza plafon la preţuri imbatabile doar pe PieseAuto. Cumpără panza plafon de la unul din magazinele noastre.


Tapiterie auto pitesti Landsory, BMW eretapitat integral - Duration: 3:15.

Modalitare de demontare si extragere din habitaclu a plafonului. Vectra B1-Demontare plafon - Duration: 20:55. Opel astra g kombi 20jaar klaar plafont Repair Car.


Aveti idee cu ce se lipeste panza aceea de platfon? Se pare ca pentru o lipire corecta trebuie curatat acel burete dintre panza si plafon, La a am desfacut din panza, am aplicat prenandez in .