vineri, 19 septembrie 2014

Combina frigorifica liebherr cuesf 4023 forum

Eu am patit-o cu combina frigorifica Liebherr ca Flanco (din Arad) mi-a livrat prima data. Si mai am o intrebare: pe site apar cu garantie ani, desi stiam ca Liebherr acorda ani.


Combina frigorifica Liebherr CUESF40pareri si pret - Discutamdiscutam.

Pagini similareLiebherr CUESF40– calitate germana cu ani de garantie! Combina frigorifica este fabricata in Germania, are volum net total 3litri, culoare inox si . De peste ani Liebherr s-a specializat in producerea de frigidere si congelatoare inovatoare, de calitate inalta. Liebherr se axeaza pe producerea de aparate .

Page of - Frigider sau combina frigorifica - posted in Off topic: Ai vrut cu. Liebherr CUesf 40- 21ron - asta e si cu ani garantie. Liebherr Transport Gratuit - Combina frigorifica Liebherr CU40, Clasa A+.


Liebherr Combina frigorifica Liebherr CU 402 3L, clasa A. Combina frigorifica Liebherr CUesf 40Combina frigorifica Liebherr Comfort CUesf 402 volum total 3litri, volum frigider 2litri, volum congelator litri, . Liebherr CUESF 35vine la un preț destul de bun și din imagine se observă că are culoare argintie care e co culoare . De exemplu, ce iei in Romania ca si combina frigorifica la 40. N-am avut o combină asemănătoare no no frost ca să-Č›i spun.


Si vad ca pe alte forumuri se recomanda intr-o veselie Liebherr!