miercuri, 2 iulie 2014

Hotel wolf 1 am fost acolo

ASPECT Când am ajuns am fost plăcut surprins pentru ca hotelul era foarte curat inauntru destul de cald fata de temperatura de afara și alte hoteluri. ASPECT Când am ajuns am fost plăcut surprins pentru ca hotelul era foarte.


Hotelul Wolf prin simplitate şi eleganţă Cazare Bran - Hotel Wolf oferă servicii de înaltă calitate pentru relaxarea şi odihna oricărui oaspete.

Am fost acolo și vreau sa public părerea mea! Citeste parerile si impresiile turistilor care au fost la Hotel Wolf Bran inainte de a face o rezervare!


Situat la minute cu maşina de Castelul Bran, Hotelul Wolf oferă acces gratuit.

Cea mai recentă rezervare pentru acest hotel a fost făcută pe data de nov, . Deschis în aprilie 200 Hotelul Wolf din Bran este o destinaţie perfectă atât. Proprietatea este la numai km de faimosul Castel Bran. Cea mai recentă rezervare pentru acest hotel a fost făcută pe data de nov, la ora 18:1 din România.


Bowling Wolf a venit in intampinarea solicitarilor clientilor fiind singura locatie din zona destinata in special petrecerii placute a timpului liber, fiind accesibil atat . Am fost acolo de mai multe ori si nu am regretat. Ne-am cazat la hotel WOLF de 4stele (exista si wolf de stele).