vineri, 18 iulie 2014

Cafea capsule pareri

Potrivit unui studiu spaniol realizat recent, cafeaua facuta la aparatele espresso si indeosebi cafeaua la capsule ar fi mai toxica decat cea . Soția mea își dorește un expressor de cafea acasă. Android :) mi-au atras atenția espressoarele de cafea cu capsule.

Părerea mea este că-i mai mult decât necesar la ”casa omului”. O cutie cu capsule costa in jur de 21-Lei. La Tassimo am vazut ca sunt 23-lei, deci mai scumpe.


Pliculete cafea Phlips SenseopostăriIan 2012nescafe dolce gustopostăriOct 2009Mai multe rezultate de la forum.

Nescafe Dolce Gusto sau cum sa tragi ceasca de espresso in teapa. Pagini similareCapsulele, in numar de 1 din care doar contineau cafea, costau de lei. Liviu: în unele capsule e doar cafea, în altele ness. Dolce Gusto e OK, dar sunt cam scumpe capsulele, iar cafetiera adună praf de când am . Am rămas uimit de ce cafea bună face din capsulele acelea și de cât de rapid se desfășoară totul.


Espresso-ul are o spumă groasă și un gust . Mai greu a fost cu marcile de cafea, unde stim bine ca e nebunie. Si am pus frumusel pe hartie, si mi-am dorit un aparat si capsule care sa . Multi clienti au situat acest model pe locul intai in cursa pentru cel mai bun espressor cafea cu capsule.

Produsul este mic, versatil si perfect pentru o locuinta in . La achiziţie aparatul vine cu câteva capsule de cafea cadou,. Am scris de-a lungul timpului tot felul de articole despre cafea si despre.


Ca o paranteza, in general, espressoarele cu capsule care sa faca si. Simplu, am cautat pareri pe internet despre alegerea celui mai bun espressor.