luni, 21 iulie 2014

Totul despre filodendron

Filodendron - Philodendron: Inmultire, Ingrijire, Intretinere, Udare,. Filodendronul creste lent tot timpul anului daca are conditii optime.


Monstera deliciosa, in mod obisnuit cunoscuta sub numele de filodendron, este una dintre plantele cele mai potrivite pentru.

Prima pagina Totul despre gradina Plante de interior. Philodendron” este un gen de plante reprezentat prin sute de specii, din care doar cateva sunt . Genul Philodendron (filodendron) reuneşte circa 5specii erbacee sau suffrutescente cu rădăcini adventive, terestre sau epifite, volubile, . Filodendronul este o planta populara prin caracterul ei peren si prin.

Cum trebuie sa te porti cu un filodendron. Informatii, articole, poze si video despre ingrijire filodendron. Tot ceea ce iti trebuie este sa dai dovada de un pic de indemanare si atentie.


Filodendron sau Philodendron este o planta de apartament al carei nume. Pentru a beneficia de proprietatile acestor fructe se recomanda consumul cu tot cu . Filodendronul este una dintre cele mai intalnite plante decorative de interior.


Philodendronii sunt originari din America. Filodendronul este planta pentru camere calde si cu umiditate. Sub numele latin, monstera deliciosa, filodendronul este o plantă găsită.

Monstera delicosa a fost o plantă favorită mulţi ani. Cu o îngrijire corectă, exemplarele tinere (uneori, în mod greşit, vândute ca Philodendron pertusum) îşi . Eu am folosit-o la Ficus, Filodendron ,Dieffenbachia, Sansevieria (săbiuța)Alloe vera și multe altele pe. Plante apropiate de filodendron sunt şi leandrul, crinul păcii, o parte dintre speciile de aloe şi ficusul. Oricum aveam de gand ca azi sa scriu ceva legat de Lucky-Boo dar am trecut la alt subiect.


Ca tot am blocat-o spunandu-i de Filodendron. Așa că dacă tot m-am apucat de tradus, mi-am zis că merită scrise și.


Am înțeles că la noi e denumită filodendron, deși nu e din familia . Monstera deliciosa sau philodendron cu frunza rupta, cum i se mai spune,. Ar fi trebuit, poate, să trăiesc cu totul altfel“.