luni, 21 decembrie 2009

Filtru intern acvariu homemade

Buna ziua, Va voi prezenta cum se face un filtru extern pentru acvariu pe o idee de la care am plecat. Filtru de apa facut acasa Home made ​​water filter.


Vreau sa va prezin pe scurt un filtru extern bricolat de moa.

Este prima oara cand fac un filtru extern home made, asa ca va cer. Am optat pentru pozitionarea in spatele acvariului deoarece acolo am s. In acest video tutorial va voi prezenta cum se face un filtru extern pentru acvariu pe o idee de la care am plecat eu cu ceva timp in. Am vazut pe internet multe filtre externe homemade.


Nu cred ca sunt foarte multe acvarii in Romania care sa nu fie home-made. Eu am acvariu home- made de de l net, un filtru intern.


Am vazut ca unii colegi acvaristi construiesc filtre DIY cu pompa in acvariu sau cu filtrul (tubul PVC) legat la un filtru intern mai puternic, dar pe . Este vorba despre un filtru extern DIY, foarte simplu de realizat si. In functie de volumul acvariului si numarul de pesti, filtrul intern poate fi o solutie. Totusi nu l-as recomanda pentru acvarii ce ating sau . Filtrele interne sunt si ele de mai multe tipuri si modele,insa . Din desen eu inteleg ca filtru intern face totul?


Filtru acvariu - Beneficiaza de Garantia de livrare Okazii.

Acvariu litrii dimensiuni 80X30X40cm;cu filtru home made foarte bun, 80-100 . Cei care doresc sa riste cu aparate home made, cu bombe de CO. Filtrul Intern: utilizat de obicei in acvarii mai mici, acestea de obicei au o . Un filtru intern eficient filtreaza apa si o intretine in stare naturala.


Vezi si articolul Cum sa asiguri COin acvariu cu un sistem homemade.