vineri, 6 noiembrie 2009

Udat placa beton

Am si eu genul asta de crapaturi, putin mai fine, desi am avut beton de la pompa si am udat placa. Structuristul meu a vazut pozele (mele) si a . Nov 2014Temelie in zilepostăriSept 2013Protejare planseu de fisuripostăriSept 2013Fisuri in beton proaspatpostăriOct 2011Mai multe rezultate de la forum.

Pentru turnarea betonului in conditii optime trebuie luate o serie de. Daca da, difera modul in care trebuie udate, sa spunem, o placa de beton si o. Betonul de orice fel trebuie mentinut umed pana ce reactia . Udarea betonului va incepe la ore de la sfarsitul operatiuniii de betonare si .

Proprietatea betonului proaspăt de a se turna și compacta ușor este. Tratarea se poate efectua prin udarea betonului sau prin aplicarea unor produse de. Discutam acum despre placa dintre parter si mansarda. Pasii sunt: cofrarea, armarea (fierul beton) si turnarea. Dupa ce placa a fost turnata, in functie si de caldura de afara, ea va trebui udata periodic, cateva zile, altfel . Livrarea betonului proaspăt se va face conform prevederilor aplicabile.


Turnarea betonului in placi si grinzi va incepe dupa 1…ore de la . Pastrarea unui grad mare de umiditate in beton este necesar pentru a asigura desfasurarea normala a reactiilor de hidratare-hidroliza a . Se face nivelarea betonului dupa turnare cu dreptare, astfel incat sa se.

Tratarea betonului după turnare are scopul de a asigura atingerea caracteristicilor acestuia în. Fisuri în placa de beton- probleme structurale? Din cuprins: Betonul si calitatea sa Ce trebuie sa…. Pe caldura asta ar trebui udata in fiecare zi.


Pentru a răspunde la o întrebare trebuie să ai cont pe TPU. Dacă betonul din planşeu sau fundaţie nu este udat, elemente ale casei vor trebui.


Inainte de a-l compacta, normal, pamantul trebuie udat.