vineri, 6 noiembrie 2009

Clipe dulci si parfumate

Am pregatit aceasta masa dulce in week-end-ul trecut, pentru party-ul aniversar al Laviniei, draga si frumoasa mea nora. Ghid de bloguri culinare – Dana2dor, retete de mancaruri si deserturi.

Voi posta ulterior si reteta de turta dulce. Bucate indragite din bucataria basarabeana, romaneasca si internationala. Vezi mai multe de la Clipe dulci, conectându-te la Facebook.

Trimite mesaje acestei Pagini, află despre evenimentele viitoare şi multe altele. Am pregatit aceasta masa dulce in week-end-ul trecut, pentru party-ul aniversar al Laviniei, draga. Ia-ti voucherul Ciupi cu lei si mai achita pe loc lei in loc de 2lei pentru Portii de Cheesecake + cesti de Ceai de Fructe de . Clipe dulci si parfumate LETT S in ZONA DOROBANTI!


Browse this user's interesting photos tagged fructe, cupcakes, muffins and more! Picssr is a new refreshing way to browse Flickr photos!


Dulci si acrisoare in acelasi timp, parfumate si pufoase, dar cu “o inima”. Am avut parte, aseara, de clipe minunate, pline de emotii, bucurii si . Bunica's Blog; Bunatati din bucataria mea; Caiet cu retete; Caietul cu retete; Carte de retete; Catkitchen; Clipe dulci si parfumate; Cristi Roman's Food Blog . Blog de arta culinara cu retete pentru aperitive festive, gustari rapide, torturi si prajituri delicioase insotite de fotografii Blog din Romania Daca . Ia-ti voucherul Ciupi cu lei si mai achita pe loc doar lei in loc de 1lei p. Clatite cu Ciocolata si Banana + portii de . Ia-ti voucherul Ciupi cu lei si mai achita pe loc doar lei in loc de 1lei pentru portii de Clatite cu Ciocolata si Banana + portii .