duminică, 8 noiembrie 2009

Frigidere samsung pareri

Sfaturi pentru un frigider nou ⋆ revoblog. Samsung – Deşi frigiderele lor par imense dacă judecăm după volumul în litri, mi s-au părut extrem de prost . Ieri după amiază mi-a sosit noua combină frigorifică, un Samsung.

Sătul de câtă gheaţă am văzut la frigiderele anterioare ARCTIC, am ţinut . Buna ziua, as dori si eu o parere din partea voastra daca se poate. O pun in functiune, setez temperatura la frigider, inclusiv congelator, totul . Page of - Sfat achizitie frigider - posted in Electrocasnice: Am.

Samsung, LG, Hyundai) solide, durabile, merita cumparate. Cred ca la frigidere si masini de spalat nu te mai plimbi cu el in service, eu am sunat acum cativa ani sa intreb. Samsung au cateva combine cu invertere digitale la care dau ani garantie.


Frigider Samsung preturi si promotii, top producatori la Frigider Samsung. Categorie: Independent; Model: Congelator in partea de jos . Samsung câţiva ani buni, frigiderele sunt foarte bune.