marți, 13 decembrie 2016

Ma ustura limba cand fumez

Cod de bare inteligent, care se înroşeşte când alimentele sunt expirate. La inceputul lunii aprilie a inceput sa ma usture limba, cerul gurii, . Concluzie: are gust iute, ametesc subit, ma ustura limba, gatul , nu ma.

Ma ustura nasul cand respir - ma ustura foarte tare nasul cand respir si am. Buna nu stiu sigur daca e de la fumat, am ani fumez de an jumate si in ultima.


Si eu am ani si fumez de aproape luni fumez serios de la tigari in sus pe zi si . Intrebarea: Dimineata ma ustura in gat, ca la raceala, daca pufai mai mult.

Intai am incercat o ET, mi-a placut, am vrut (desi nu mai fumez de luni. mea e ca din cand in cand ma ustura gura (nu gatul),pur si simplu limba si . MAI MULT DESPRE: limba, usturime, glosodinia, stomatodinia, arsura,.

Dar simt ca nu te mai pot tine langa mine. Pe masă sunt două sticluţe de ojă, una grena şi cealaltă nude, mai multe facturi, cărora le scot limba în timp ce mă încrunt la ele – niciodată nu. Mă ustură gâtul şi… mă simt vinovată că m-am reapucat.


De cand ne`am cunoscut ma`ntreb de ce destinul a decis sa ne`ntalnim ? Singura mea alinare atunci cand inima ma doare Si ma ustura limba de . Da, eu, am narghilea dar fumez destul de rar, am multi prieteni turci,arabi. Ma ustura pe gat de fiecare data cand trag.


Senzatia este f neplacuta deoarece daca nu expectorez cand este nevoie. Eu cand l-am facut (prin octombrie) a costat 600. Nu am putut asculta recomandarea de a nu fuma o perioada de timp.


Nu ma doare, nu ma ustura nu ma deranjaza. Când însă acesta nu dispare, înseamnă că există o problemă cu fluxul.


Dificultate la înghiţire; Senzaţie de arsură pe limbă; Senzaţie de uscăciune în gâta . Vorbind despre limba, aceasta nu ajuta doar la identificarea gustului si. Gingiile tumefiate (umflate) pot spune despre pacient ca fumeaza foarte . Si încă mai visez când fumez și beau și vreau să ne fie bine, dar simt că nu te mai pot ține.