marți, 20 decembrie 2016

Dulceata de coarne

Dulceata sau gemul de coarne are o aroma deosebita, din aceasta cauza o prepar in fiecare an si o pun la conservat sa o am pe tot sezonul de . Acum câteva zile am văzut în piață coarne la o tarabă care comercializează frecvent fructe de pădure: zmeură, cătină, afine, mure. Cornul este un arbust de padure cu fructe acrisoare al caror gust se apropie de cel al visinelor si al merisoarelor.

Dulceață de coarne (rețetă dintr-un caiet vechi). Cel puţin, nu într-atât de curioasă, încât să-mi bag nasul prin oalele . Eu am descoperit că iese şi o dulceaţă minunată din ele când am experimentat acum trei ani cu un kilogram de coarne cumpărate de pe .

Dulceata de coarne - reteta de la Dada Ioana, iulie 1967. Ai grija sa fie coapte bine, ca altfel samburele nu aluneca. Insa asa de tare mirosea a dulceata pe holul blocului in care locuiesc,.


Reteta: Gem de coarne Ingrediente: coarne apa zahar (in functie de pasta obtinuta din fructe, vezi mai jos) Preparare: Se strang coarnele. Din fructe se face suc, compot, dulceață, gem, sirop, jeleu, marmeladă, vin, lichior,. Dulceață din coarne de pădure, Foto: 7dach. Se aleg fructe bine coapte, se curata de samburi si se pun sa fiarba in sirop de zahar si apa bine legat.


Se fierb kg de coarne cu putina apa si se trec apoi prin sita.

La 2gr piure de coarne se adauga 2gr zahar . Coarnele sunt fructe de padure mici, de culoare rosie , al carui gust este. Se toarna dulceata fierbinte in borcane sterilizate,se tin borcanele in . Siropuri, Dulceturi naturale si alte Bunatati de casa. Si iata, ati obtinut un delicios si aromat compot de coarne. Dulceata de coarne nu numai ca e foarte gustoasa ea are si un efect revigorant.


Servita cate o lingurita dimineata pe stomacul gol ofera o senzatie de linistire si . Se poate servi ca un sos cald peste preparate din carne sau peşte. De asemenea se poate servi şi rece peste o delicioasă îngheţată.


Ma gandesc insa ca am fost si eu la cules de coarne…. Reteta Gem de coarne din categoria Dulciuri diverse.