joi, 30 iulie 2015

Lipire cupru cu aluminiu

Bare pentru sudura aluminiu, cupru zinc si aliajele acestora. Cositorire aluminiu - Am un amic care in timpul liber.


Da , eu am avut nevoie de un fir de cupru lipit pe o tabla de aluminiu si am procedat asa:cu ce lipesc?

Oct 2010Sudura aluminiupostăriIan 2006Mai multe rezultate de la forum. Un detaliu care nu este important, dar cred eu ca merita mentionat, este acela ca “sudura” reprezinta rezultatul procesului de sudare, deci . Lipire aluminiu - posted in Electronica Auto: Salut, Am de lipit niste.


Aliaj sudura pentru cupru cu aluminiu - Aliaj sudura pentru Cupru cu Aluminu.

Se foloseste pentru imbinarea tevilor de cupru cu cele de aluminiu. Se utilizeaza lipirea moale pentru: cupru si aliajele sale, zinc, toate calitatile de oteluri carbon si aliaje, fonte cenusii, aluminiu, nichel etc . Oferte produse si servicii: lipire cupru aluminiu.


Lipirea aluminiului cu cositor va fi problematica din cauza oxidului care se formeaza aproape instant la contactul cu aerul.