marți, 14 iulie 2015

Elforum amplificatoare

Amplificatoare: Cum sa ne facem amplificatoare audio. Audio pe tuburiApr 2014Reconditionare Amplificator AS20- AmplificatoareNov 2013Scheme testate pt. Amplificator audio atat de popular LEACH AMP, momentan nu am o .

You do not have the required permissions to view the files attached to this post. Se comercializeaza kituri amplificator audio mosfet, schema si cablaj.


Kituri Amplificator Mosfet Fierbinti - imagine 2. Am ajuns sa definitivez proiectul de SMPS-uri pentru amplificatoare de putere (mare putere),.

Carcase de calitate pentru amplificatoare. Proiect comun amplificator DIY de mare putere. Cele mai tari amplificatoare audio - am construit multe tipuri de. Amplificatorul este facut in anul 19in Romania , asa scrie pe PCB. M-am gindit sa apelez pe forum, ca poate are cineva schema . Postati scheme de amplificatoare care stiti ca merg,nu neaparat de sute.


Calculele mi-au demonstrat ca pot scoate 200W pe fiecare din cele doua amplificatoare. Aveam prin atelier o carcasa din plastic de la Tme si m-am gandit sa . Uite niste exemple de amplificatoare cu tranzistori:.

Ai pe elforum un topic de vreo pagini legat de schema asta,topicul fiind inițiat chiar . Separatia intre canale este peste 100dB, la fel nu vad decat graficul separatiei sistemului de masura, cel al amplificatorului este indiscernabil. Exista niste subiecte mai vechi pe aceasta tema deschise pe elforum.


Tehnician electronist depanator cu experienta repar diverse Amplificatoare,TV,LCCD-DVSisteme Audio,dedicate pt.