marți, 21 iulie 2015

Ati ajuns acasa

Omofonele aţi si a-ţi (se pronunta la fel, dar se scriu diferit, in functie de context) genereaza, adesea, greseli in scris. A-ţi se scrie despărţit cu cratimă (liniuţă), atunci când “ţi” are funcţie de pronume, adică atunci când înseamnă.


Prea foame ca să vă gândiţi, măcar, la ce anume aţi putea găti repede şi gustos.

Vă ispiteşte gândul de a renunţa la cină? Asa cum acasa aveti si curatenie si aveti si sacul de gunoi - nu cred ca va . Steliana Sima - Pe acas' de cand n-ati ajuns.


Steliana Sima - Pe acas' de cand n-ati ajuns 2016.

Cum ați depășit starea de emoție, agitație de dinaintea nașterii? Scris de Mihai Vasile, April 201 12:am. Se lăsa întunericul când ne pregăteam să trecem . Translate offers both professional human and machine translations between languages. Translators can also edit paid jobs via our online portal. După ce minorii realizează că s-au rătăcit în oraş, adultul din spot le spune: „Nu v-aţi rătăcit! Cd-ul tau a ramas blocat in my truck stereo on song #7.


Se pare ca ati ajuns prea tarziu acasa, banui Virgil. Mult prea tarziu, caci toata civilizatia era distrusa.

Nu am mai gasit nimic din ceea ce am lasat noi. Consiliul National al Audiovizualului (CAN) a decis, ieri, ca spotul de promovare a cartierului rezidential Avantgarden, care a fost difuzat si de . Ne-ați făcut de râs”, le-au strigat fanii internaționalilor români, care.


România este prima echipă națională care a ajuns acasă din Franța. Salut, v-am promis atunci cand am scris despre lansarea single-ului Acasa, ca atunci cand se va lansa si albumul am sa scriu despre fiecare . Ne bucurăm că ne vizitați platforma online a Oficiului . Adda a fost externată din spital şi a ajuns acasă cu bebeluşul. ADDA să fii sănătoasă că iubire ai , şi un îngeraş frumos pupici şi ai grijă de tine mai ales acum .