joi, 16 iulie 2015

Combina frigorifica lg no frost forum

No Frost - Vreau sa-mi iau o combina frigorifica No Frost si nu stiu ce sa-mi iau. Din ce am vazut am urmatoarele variante:LG . Ian 2014Recomandare combine frigorifice: SAMSUNG vs LG.

Iul 2013Cea mai buna marca de combina frigorificapostăriNov 2011COMBINE FRIGORIFICE NO FROST. Exista combine frigorifice partial sau total no frost.


Nu am mai scris de ceva vreme pe forumul acesta, nu stiu ce mi-a venit acum. De curând mi-am achiziţionat o combină frigorifică cu un volum total de 4litri.

Un sfat va rog: Intre Combina Whirlpool si un LG, ambele full no frost? Eu am ales unul şi cu congelator no frost (full no frost) şi mă felicit pentru alegerea făcută. Am cumpărat o combină frigorifică ce are congelatorul în partea de jos.


As dori cateva detalii despre un side by side lg cu dozator. Cu perete rece, no frost sau full no frost? Care sunt așteptările tale realiste de la o combină frigorifică?


Asi dori sa cumpar una dintre aceste doua combine frigorifice si poate ma puteti ajuta cu parerea d-voastra pe . Nu stiu daca toate combinele no frost fac la fel, insa a mea de alta marca face la fel si a naibii. Recomandare combina frigorifica - posted in Cafenea: Va salut.

LG - Bosch - samsung sau hotpoint ariston, capacitatea ei trebuie sa fie peste. Mai nou toate au un singur compresor și da, vezi să fie no frost. Combina frigorifica LG GBF539PVQWB Full No Frost, 3l, Clasa . LG GBF539PVQWB, 3litri, compresoare, No Frost, 320 .