miercuri, 23 ianuarie 2013

Congelator arctic cu 5 sertare model vechi

Reţineţi că acest manual se poate adresa şi altor modele. Acest led nu indica temperatura din congelator. Butonul termostat (5) este amplasat pe panol de control.

Am la tara un congelator Arctic vechi cu sertare care a mers bine dar. Congelatoare Produse Asemanatoare cu: vand congelator arctic sertare tip vechi, stare perfecta de functionare - PRET incepand de la 40Lei.


Congelator Arctic model C2cu sertare. Vind frigider vechi Arctic,defect congelatorul,1lei.

Salut, am un congelator arctic si de ieri a inceput sa curga apa din el. Buna ziua, Am un congelator artic 200 sertarea. Termostat frigider Arctic vechi - posted in Depanari casnice: Salutare tuturor.


Am un frigider arctic, model vechi, varianta mica (rafturi). Am un congelator Arctic cu sertare pe care il tin intro incapere unde a inghetat apa. Este un model mai vechi , CVE de 124L volum util. Am un congelator arctic cu sertare mai vechi si i-am schimbat instalatia de racire + sertarele datorita faptului ca era fisurata pe undeva .