miercuri, 21 decembrie 2011

Reparatie bara cu fibra de sticla

Reparați bara de protecție din plastic masina cu fibra de sticla. Servicii Auto - Transporturi Servicii Auto. Cum repar o bara de masina sparta cu fibra de sticla si nituri.

Idei de reparatie auto pentru bara din plastic . Am si eu o problema pt a carei rezolvare va cer sfatul. Am bari spate din fibra de sticla pt ARO: una rupta in dreapta, una in stanga.


Reparatii bari de plastic,fibra de sticla,sudura in plastic,modificari auto.

Reparatie Bara Plastic - posted in Tutoriale, Tips Tricks: In urma cu mai multa. De aici mi-a venit ideea cu aplicarea plasei din fibra de sticla: . Simpla reparatie cu fibra nu este de durata deoarece devine casanta iarna. Bara este fisurata, deasupra de proiector cam 5-10cm. Tuning auto fibra de sticla; Reparatii bara, masca, radiatoare, spoiler, praguri,.


Reparatii elemente auto (bara,masca,spoiler,praguri,eleroane) . Executam reparatii la piese din plastic si fibra pentru auto, moto si nu numai. Kit complet de reparatie cu fibra de sticla ce cuprinde rasina, intaritorul, . In urma unui mic accident, bara frontala a fost sectionata vertical complet.

Am doua solutii: lipire cu fibra de sticla+revopsire sau alta noua. Aveti idee ce materiale ar trebui folosite pentru a repara o bara de m, fata? Nu e buna fibra de sticla pentru reparatii.


Kit reparatii fibra sticla 5l lei Kit reparatii fibra sticla 5l ce contine:litri. Bara a avut o crapatura de aprox cm lungime si a fost reparata cu fibra de .