vineri, 9 decembrie 2011

Polistiren sto pret

Gama este compusă din produsele şi sistemele Sto cu utilizări la faţade, interioare, tratamente pentru lemn şi metal, renovarea . Transport gratuit in raport cu valoarea comenzii, Pret negociabil la materiale constructii, Cadouri. POLISTIREN EXPANDAT AUSTROTHERM EPS A280MM .

POLISTIREN EXPANDAT AUSTROTHERM EPS AF100MM. Transport gratuit in raport cu valoarea comenzii, Pret negociabil la materiale constructii, . Transport gratuit in raport cu valoarea comenzii, Pret negociabil la materiale constructii, Cadouri in. POLISTIREN EXPANDAT EPS 1SWISSPOR 80MM .

Adeziv pe baza organica Sto-Dispersionskleber de la Storo Srl. Executam termoizolatii polistiren (termosistem), tencuiala mecanizata , sape mecanizate Relatii.


Pe care dintre ele ma sfatuiti sa o aleg, in afara de cea de la STO. Mai 2015Termosistem casa - Vata Bazaltica sau PolistirenpostăriSept 2014Caparol sau StopostăriIun 2013Mai multe rezultate de la forum.


CAPAROL vs STO Urmează să mă apuc de renovare (mai precis de zugrăvit) şi am. Acum am ani am izolat casa cu polistiren extrudat de 50mm,apoi am .