luni, 11 octombrie 2010

Socata reteta jamila

Reteta de socata pe care o stiu de la mama mea si pe care o face in fiecare an. Socata este o bautura dulce acrisoara, cu o aroma puternica de . Socata este o bautura dulce acrisoara, cu o aroma puternica de soc, usor acidulata si extraodinar de.

Socata este o bautura traditionala romaneasca degustata si apreciata de multe generatii. In continuare, va propunem o reteta simpla de socata.


Jamila Cuisine devine carte de retete - quot;Sunt retete ce pot fi gatite de . Se ia un borcan de lt sau doua vase (lt fiecare) curate, fara urme de grasime pe ele si in care sa incapa, in mod egal, cate lt de apa si sa.

Afla cum se prepara reteta de socata cu drojdie si cea fara drojdie! SOCATA REŢETA TRADIŢIONALĂ: SOCATA este o bautura traditionala romaneasca apreciata de multe generatii. Pregatisem aceasta reteta de socata anul trecut, dar am avut un mic accident(a explodat sticla la balcon:) si nu am ajuns sa va arat bautura . Socata acidulata, o rețetă care se gătește cu ingrediente alese ca zahăr, lămâi, drojdie, mere.


Si nu doar cat i-am cerut, ci suficiente pentru o socata, ba si-un sirop de soc, . Doi ani la rand am incercat sa fac socata, si de fiecare data am gresit undeva, pentru ca am obtinut numai licori. Draga mea Jamila,am facut si eu socata dupa reteta ta si a iesit extraordinara dar dupa ce am pus-o la rece s-a ingrosat.


Socata delicioasa din: apa, flori de soc, lamaie, zahar, sare de lamaie, boabe de orez, dulceata de zmeura. Reteta Sirop din flori de soc propusa de Afrodite pe forum culinar.

Reteta de Socata pas cu pas - JamilaCuisine . Imi place mirosul de soc, ador gustul de socata si periodic, consum cu mare drag ceaiul de soc. Cand eram mica, mama era cea care ne facea socata de casa, pregatea. Jamila Cuisine; Jamila Inel; bijuterii pretioase; . Retete de Bauturi Racoritoare on Pinterest, the world's catalog of ideas.


Reteta de Socata pas cu pas video - JamilaCuisine.