luni, 18 octombrie 2010

Maia pentru paine de vanzare

Imi pare rau, eu dau (nu o vand) maia doar vie, in borcan. Vreau sa vad daca este asa cum se spune ca painea facuta cu maia are o aroma mai placuta.


Sunt atatea site-uri care vand maia, si sunt si site-uri de unde o puteti lua aproape gratis.

Dupa zile maiaua a fost numai buna de folosit la paine. Facem paine, doar cu maia, ceea ce ne aduce satisfactie si implinire, dar astazi am facut un lucru de care ma rusinez, am comentat la niste posturi, ca si cum as . Am avut o perioada in care eram destul de pasiva la capitolul painii facute cu maia, mi se parea complicat si credeam ca nu-i mare diferenta intre maia si drojdie .

De cand exista paine, brutarii au pus la treaba aceste mici vietuitoare, facand maia din faina si apa lasate la fermentat. Maiaua noastra nu e o exceptie, fiind o . La brutaria MamaPan facem paine cu maia naturala, fara drojdie, o paine autentica, coapta pe vatra, cu miez gustos si coaja crocanta. Dupa mai bine de doi ani de pasiune pentru maia si paine, nu cred ca mai.


Painea cu maia e mai grea si mai densa decat painea de supermarket. Ce spun reprezentanţii site-ului de vânzări .