luni, 25 octombrie 2010

Batutul covoarelor interzis

In articol era vorba de amplasarea barelor pt. Bătutul covoarelor şi scuturatul preşurilor se lasă cu amenzi.


O hotarare a consiliului local spune ca fiecare asociatie de locatari trebuie sa desfiinteze batatoarele de covoare din fata blocurilor.

Amendă de la 1de lei la maxim 2de lei. Asta riscă să primească zălăuanii care bat covoare pentru eliminarea . Salaj – Batutul covoarelor si scuturatul presurilor interzise în spaţii publice, amenzi de 2lei . Noi am avut aici, lângă platforma de gunoi, o bară pentru bătut covoare, dar când s-au făcut parcările au luat-o.

Bătutul covoarelor în faţa blocului ar trebui interzis! Ce-i nemulţumeste pe locuitorii Piteştiului? Intrebarea mea este daca exista vreo lege in care ne interzice. Intrebarea mea este daca exista vreo lege in care ne interzice spalarea covoarelor si a masinilor in fata blocului ? Sau si spalata si batuta si cu banii luati? Am parchet laminat si cu asta am scapat de batut covoare sau aspirat.


Așa cum în multe localități întinsul rufelor pe balcon la vedere sau în fața geamurilor este interzis, așa ar trebui să fie și bătutul covoarelor. Mizeria care rezulta in urma activitatii de batut covoarele este de.


Pana acum, in hotararea de consiliu local se preciza ca este interzis scuturatul si batutul covoarelor pe domeniul public.

Culmile de rufe si batatoarele de covoare de prin incintele de bloc ar putea fi interzise la Onesti. Batator de covoare doar pentru posesorii de caini.


Totusi, chiar si pentru proprietarii de animale, batutul covoarelor devine o misiune dificila. Când m-a vazut sefa prima data ca-i bat covoarele a ramas foarte surpinsa si mi-a spus ca aici este interzis.