marți, 13 octombrie 2009

General wash service pareri

Firma se numeste General Wash Service si are sediul in str Barca nr dar acelasi nr de tel ca Automatic Wash. Am apela la firma Automatic Wash service pentru a-mi repara masina de spalat.


Welcome to the Automatic Wash Service forum!

Service profesional masini de spalat in Bucuresti. Cand am lasat masina in service-ul Washservice m-am temut ca nu va mai fi la fel, insa.


I-am gasit pe astia, si-s (deocamdata) multumit de treaba pe care au facut-o: Automatic Wash Service SRL Sfatul meu, mai bine repari o masina . Eu am patit ceva de genul cu o masina de spalat,dar eu am sunat la firma Automatic Wash Service.

Thread: NU RECOMAND service eparatii masini de spalat. See more of General Wash Service by logging into Facebook. Message this Page, learn about upcoming events and more. As zice mai repede SERVICE de cacao, nu masina de spalat naspa.


Aici nu mă refer strict la Indesit, ci la toţi în general. Ce te faci daca se intampla un caz similar la o masina de spalat din categoria „high tech wash machine”.