vineri, 20 mai 2016

Chiftele vegetariene la cuptor

Varianta aceasta de chiftelute facute din legume si coapte in cuptor e o alegere minunata si pentru cei care tin o cura sau pentru cei care pur si simplu vor sa . Retete culinare vegetariene: Chiftele la cuptor! Ingrediente: un cartof, jumatate de dovlecel, o ceapa .

Nu mai ramane decat sa faci forma si sa pui chiftelele la cuptor. Am creat ghidul burgerului vegetarian perfect, deoarece imi doresc foarte mult sa.


Reteta vegana, de chiftelute de naut (falafel) in varianta mai sanatoasa,.

Am intalnit pe net si retete de chiftelute vegetariene mai putin. Retete culinare : Chiftele din legume la cuptor, Reteta postata de timea in categoria Mancaruri de.


Aceste chiftelute de post se pregatesc extrem de usor, se pot face si cu. Mai apoi se fac chiftelute, se aseaza in tava de copt si se ung cu putin ulei deasupra.


Eu le-am pus la copt in cuptor pentru a fi mai usoare la stomac. Din compozitia obtinuta formam chiftelute rotunde si le punem in tava tapetata cu hartie de copt pe care o ungem cu putin ulei.


Printre acestea gasiti reteta de tofu, retete de salate, reteta de humus, batoane energizante, mancare de legume, chiftele din soia,.