marți, 22 septembrie 2015

Programator whirlpool fl 5085

Programator pentru masina de spalat Whirlpool Model FL 506 508 510 510 AWM 506 506 508 510 608 61Modul electronic. Piese de schimb si accesorii pentru masina de spalat Whirlpool model FL5085.

Livram piese pentru reparatii masini de spalat oriunde in tara. Am o masina whirlpool cu programator si cand ajunge la centrifuga . Imagini pentru programator whirlpool fl 5085Raportați imaginiVă mulțumim pentru feedback.

Semnalați o altă imagineSemnalați imaginile ofensatoare. Whirlpool FL 50- dorin7 on , said:salut,trebuie. Ideea e ca am fotografiat toate firele cum vin pe programator si le-am . Căutari referitoare la whirlpool fl 50programator. Buton programator masina de spalat Whirlpool 481241458306. FIL0 filtru pompa masina de spalat Whirlpool, orizontala, model FL. PROGRAMATOR TIMER WHIRLPOOL FL 481228210198. PROGRAMATOR ELECTRONIC WHIRLPOOL AWT 5085.


Whirlpool,Ariston,Ardo,Arctic,Beko,Bosch,Candy, Daewoo,Electrolux, Euroline,Gorenje,Indesit,LG, Maxwell,Platinium,Polar,Samsung,Siemens . Compatibil la mai multe modele de Whirlpool. Cand efectuati comanda,va rugam sa specificati exact modelul masinii dvs.


Am si eu un whirlpool FL 51care face toate operatiile mai putin nu da apa afara a avut un scurt. RON Contactati STARE : SECOND HAND DISPONIBIL IN ROMANIA - BUCURESTI. Am manualele de utilizare si tabelul de programe pentru mai multe modele de masini de spalat de la Whirlpool, seria FL: Manual de utilizare .