joi, 18 iunie 2015

Caut femeie pentru curatenie generala

As dori o doamna sa imi faca curatenie generala …apartament cu camere …. Si eu caut femeie ptr curatenie, calcat, sect ap. Menajera, Femeie la curatenie- ajutor pentru treburile gospodaresti.

Servicii curatenie si menaj, anunturi angajare menajera si sfaturi pentru curatenia casei tale. Prestari servicii, Curatenie, menaj, PROClean - Profesionisti in curatenie, imaginea 1. Femeie curatenie - postat in Discutii generale: Salut, Sper ca am postat bine.


Text: menajera, menajere, femeie curatenie, femeie servici, femeie serviciu, menaj.

Familie intelectuali cautam femeie singura, care sa stea cu noi si sa se . Cu toate acestea, mamele moderne sunt femei ocupate, care îşi. Femeie serioasa si muncitoare, ofer servicii de curatenie in Bucuresti. Caut menajera pt Sector tanara 20-ani serioasa si fara obligatii!


Am contactat si eu printr-o cunostinta o tanti dintr-asta mai mult pentru calcat camasi dar si ptr curatenie si mi-a cerut un 1RON per vizita. Firma de curatenie angajeaza femei pentru menaj! Caut femeie de servici pentru curatenie saptaminala acasa.


Sa stie ce inseamna IGIENA, sa fie curata, sa nu fure si sa aiba putere de munca . Familie din Timisoara, cautam doamna pentru activitati de curatenie.

Caut femeie la curatenie ore ,program de la dimineata de luni pana duminica. Menajere cu experienta, autorizate executam servicii de curatenie generala sau d. Anunturi gratuite Locuri de munca oferte curatenie, menaj din Romania si strainatate. Anunt Cautam femeie pentru menaj in apartament. Cautam o persoana harnica, serioasa si dornica de munca pentru postul disponibil de femeie de serviciu la sediul central al . Posturi vacante Femeie de serviciu - curatenie generala, lucru.


Cautam o persoana harnica, serioasa si dornica de munca pentru postul disponibil de femeie . Eu stiu sigur ca n-as reusi sa fac curatenie generala prea des. Pentru o casnica nu m-as incumeta sa spun ca e foarte ieftin dar pentru femei de timpul prietenelor mele,.


Cautam menajera pentru casa in zona rurala pentru curatenie generala odata pe saptamana.