miercuri, 11 martie 2015

Transformator sudura homemade

Miezul de fier este un tor de motor (cmx20cm) primarul are sectiunea de mm iar secundarul are. Aparat de sudura homemade - posted in Sectiunea incepatorilor: Buna ziua. Doresc sa-mi construiesc un aparat de sudura dupa metoda mult .

Aparat de sudura homemade - Tehnica suduriipostăriDec 2013aparat de sudura home made - Tehnica suduriipostăriMar 2013calcul transformator sudura home made - Tehnica suduriipostărifeb. Pagini similareCeea ce diferentiaza transformatoarele de sudura de transformatoarele de putere din retelele electrice, sunt unele. Control putere aparat sudura home made - Inceput mai mult ca si experiment, am contruit un transformator toroidal pentru sudura cu.


Cum se face acasa un aparat de sudura - TPU.

Deci cauti un motor ca cel de la un circular electric numai sa fie mult mai mare. De bagat bulbii in pamant mai vazusem eu, dar tutorial de sudura nu. Am si eu un aparat de sudura home made de unchiul meu acum multi . Cumperi un aparat de sudura din comert (simplu pe baza de transformator), cauti prin obor, targ, talcioc, o punte redresoare de 100-150V la .