vineri, 20 martie 2015

Apa alcalina forum

Pentru cei bolnavi de cancer in ultima faza inclusiv, de citit. Mai 2012apa alcalinaIul 2010apa alcalinizata? Apa alcalina - Sanatate - Forum Roportal - Roportal.

Apa alcalina - publicat in Sanatate: Vreun forum-ist de pe aici, are si utilizează ionizator de apă ! As propune o discuție despre vie, sau apa . Adevărul este că apa așa cum este prezentată în reclame Kangen, Hunza, Zen și altele, nu există. Această apă pretinsă pură dar ionizată prin .

Moduri să Obții Apă Alcalină Acasă –Lămâie, Bicarbonat, Vitamina C. Apa alcalina o poti prepara chiar la tine acasa, printr-o metoda simpla si deloc costisitoare. Am cumparat de curand aparatul (ionizatorul) japonez, ce produce apa vie, apa alcalina (Leveluk SD-501). APA VIE,APA MOARTA,APARAT ELECTROLIZA-util.


Mai 2015Apa alcalinapostăriMai 2014Apa kangenpostărifeb. Prima mea grija este sa le alcalinez tesuturile cu apa alcalina si dieta alcalina (bogata in cruditati verzi). Apa cu pH alcalin este apa vie , apa cu pH acid este apa moarta.


Eu folosesc un ionizator racordat la reteaua de apa potabila si imi fac singura . Am urmat tratamentul cu chimioterapie iar dupa recidiva bolii am inceput sa beau apa alcalina ionizata Kangen.

In decurs de luni boala a intrat in remisie, .