luni, 27 octombrie 2014

Ce poti gati in dry cooker

Te-ar mai putea interesa: pandispan la dry cooker, fasole cu ciolan la slow cooker, snitele de porc in dry cooker, slow cooker, pilaf la dry cooker, cartofi prajiti dry . Adevarul despre tigaia Dry Cooker, ce poti sa gatesti in ea si ce nu, care sunt avantajele si dezavantajele utilizarii, poze cu retete testate. De sarbatori mi-a facut soacra-mea cadou o tigaie Dry Cooker.

Am gatit deja de multe ori in ea si pot spune ca este, intr-adevar, tigaia minune : Gatesti rapi . Si pentru a termina seria de retete la tigaia dry cooker care am folosit-o intensiv in ultimele zile cu rezultate satisfacatoare, am facut o minunatie de cartofi la . De curand am fost invitata de cei de la Delimano sa testez tigaia Dry Cooker Ceramica si. Pana acum am testat-o de cateva ori si pot sa spun ca mi-a placut.

Cu ajutorul acestei tigai putem gati fara grasime, preparand mancarea cu ajutorul . Legume natur in tigaia ceramica Dry Cooker Delimano, tigaie ceramica in care se poate gati fara grasime Reteta reteta de post sau . Tigaia Dry Cooker cu strat din ceramica pentru a gati sanatos fara ulei sau grasime,. Dry Cooker Ceramic este o tigaie pentru dieta cu care poti prepara . Cauti inspiratie pentru o reteta delicioasa?


Pe Delimano nu iti oferim doar produse pentru bucatarie, ci iti si pregatim zilnic retete . Dar tavi cu invelis ceramic are cineva, eu gatesc foarte des preparate la cuptor si tare sunt. Eu am tigaia dry cooker, primita cadou de la mama :).

Poti sa gatesti in ea cam orice mancare care o pui de obicei la cuptor.