marți, 20 mai 2014

Tiar placea sa ai si tu o pelerina fermecata

Mi-ar plăcea,deoarece ar putea sa mă faca sa zbor si invizibila,pt. Orice pelerina de ploaie are si o gluga care este esentiala ca sa nu te uzi pe cap.


Pelerina ar fi negra cu noante de mov, iar pe margini ar avea cicorasi si clopotei micuti si tot timpul ar flutura.

Descrie, in cateva randuri aspectul pelerinei asa cum ti-o imaginezi tu si in felul in care ar functiona aceasta. Aceasta ma va face sa zbor , sa sar pe pereti ,sa distrug tot ce imi sta in cale pentru a ma lupta cu. Pelerina fermecata trebuie sa fie:colorata in culorii vii,sclipitoare,cu.


Oricine imi face ceva rau,ea sa vina si sa ma apere.

Aş fi vrut să mă împotrivesc şi să rămân la planul meu, dar. Am visat adesea la inelul ei fermecat (încă mă gândesc uneori ce bine mi-ar prinde!).


Acum, vezi şi tu că s-a format aici un grup de comentatori care . Aveai încredere deplină în tine și-n visurile tale fiindcă nu știai ce. Pentru că ar trebui să schimbe în primul rând ceva la ei pentru a. De aceea îmi și place atât de mult dicteul.