joi, 22 mai 2014

Solutie pentru purici in curte

Sunt foarte multi si nu stiu cum pot sa scap de acesti purici din curte. Am auzit de ceva solutie pe nume Butox care se dizolva in apa si se . Modalitati de eliminare a puricilor cu ajutorul insecticidelor, otravei si.

Pureci greu de ucispostăriIun 2015Cum scap de puricipostăriMar 2014Ajutooor! Mai 2013Ecto-paraziti - capuse, paduchi, purici. Solutii naturale pentru a scapa de purici - zooland.


Sunt cea mai buna solutie pentru a tine curtea si gradina lipsita de paraziti.

Are vecina din curte pisici,dar la are demult. Si sunt inconjurata de multi maidanezi + o pisica in casa. Anul trecut si fetele mele erau muscate de purici. Aceste insecte inaripate si infricosatoare ce se numesc purici va pot oferi nopti nedormite.


Cultiva menta in propria curte, in mod special acolo unde cainelui tau ii. Deoarece aceasta solutie din plante nu este toxica, poate fi folosita chiar si . Mod de aplicare: Solutia insecticida ( Sanitox sau Taifun ) se aplica pe o banda cu.


Nu o sa ma feresc sa spun ca, la mine la tara, e invazie de purici. Si am inceput sa pulverizam ce solutii se mai gasesc pe piata, dar cum imi parea.

Eu stropesc in curte, gradina, cotete, magazie, baie, camere, pod si magazia de .