marți, 19 februarie 2013

Proiect afumatoare

Este o afumatoare foarte eficienta si simplu de construit. Construirea unei afumatori din caramida este un proces simplu la. Proiectul ales de noi este unul construit integral din caramida BCA si a fost .

O sa va arat, pas cu pas, cum se construieste o afumatoare micuta, care. Totusi, un singur lucru trebuie mentionat pentru toate proiectele cu . Mai ales că doar ce am construit recent o afumătoare (ca instalaţie rudimentară de afumare a produselor) şi putem explica cum se realizează . In cele ce urmeaza voi prezenta constructia unui ansamblu - gratar, afumatoare si cuptor.

Etape Proiect; Materiale Necesare; Comentarii. Proiecte de case - tipuri si modele; - Despre amenajari apartamente . Se împarte în două metode distincte, afumarea la rece, adică 20° – 30° de.


Am tot căutat eu fel de fel de modele de afumătoare, neavând nici prea multe scule, nici prea mult timp de lucru. Pentru început, vă mărturisesc că am căutat pe Internet un model de afumătoare, dar nu am gasit exact ce mi-am dorit şi atunci am trecut la .