marți, 20 iulie 2010

Keratina lichida unde se gaseste

Se gaseste la DM dar daca chiar distruge parul e nasol, al doilea ingredient fiind alcolul sunt mari sanse sa usuce firul si sa dea un efect . Exista keratina lichida de la Subrina profesional,nu se gaseste pe piatza,doar in saloanele care lucreaza cu Subrina,e minunat produsul. Keratina lichidapostăriDec 2009Par degradatpostărifeb.

Denumire: Keratina lichida Anian Cantitate: 2ml Pret: RON (+ taxele postale RON - eu locuiesc in Bucuresti) - RON Ce promite: . Keratina lichida, tratament pentru par Anian. Keratina comercializata nu are nicio legatura cu Keratina care se gaseste in compozitia parului, asa ca nu poate “inlocui sau adauga la . Intr-adevar, de circa ani si jumatate folosesc keratina lichida Anian in mod.

Stai sa gasesc si un sampon care sa ma faca fericita si scriu si . Salut eu am paru ondulat si il vreau drept am auzit de keratina lichida de par este buna de ceva,unde as putea sa o gasesc? Keratina am cumparat-o dintr-un magazin DM , pretul fiind lei pentru 2ml , dar am inteles ca se gaseste si in hypermarketurile Auchan.


Astăzi, vreau să vă vorbesc despre Keratina Lichidă de la ANIAN. M-ar interesa keratina lichida …dar as putea sa gasesc produsul in .