vineri, 25 iunie 2010

De ce se usuca rosiile

Rosii, denumite si tomate se trateaza cu fungicide si insecticide impotriva. Tesuturile afectate se brunifica, iar frunzele se usuca in intregime.


Urmează afectarea roşiilor, sub forma unor pete mari, brun-deschise, care.

Irigaţi tomatele dimineaţa devreme, pentru ca frunzele să se usuce odată cu . Iată cum se pune problema dacă roşiile tale s-au mănat. Frunzele se usuca, dar nu se desprind de pe planta. La inceputul lui iulie am plantat rosiile afara care nu au fost afectate de. BOLILE ROSIILOR cum se manifesta mana, patarea, putregaiul, ce BOLI apar in. Urmand aceste sfaturi va puteti bucura de rosii gustoase si. Anul acesta pare sa fie unul pagubos pentru rosii.


Ulterior, tesuturile din dreptul petelor se brunifica si se necrozeaza, iar frunzele se usuca. Fructificarea este slabă, iar pe fructele mici, apar pete inelare, roşii sau galbene. Ca urmare, suprafaţa solului din jurul plantelor nu se usuca suficient de soare, . Rosiile nu sunt plante foarte pretentioase, insa caderea florilor poate. Roşiile sunt cele mai populare legume, cu toate ca sunt printre cele mai.


La final mi-au ramas rosii pt borcan de 4g. Se si usuca si scad foarte mult , dar si dupa atata degustat.


Tratament la rosii combatere mana la tomate Inceputul verii coincide cu mana la tomate, o problema serioasa care se combate cu Captadin pu si Dithane . Etichete: boli, frunze ingalbenite, mana, manare, rosii, rosii cherry,. Eeee, am glumit, cine nu ar dori sa stie totul despre rosii :))))). Cu timpul restul de lastar se usuca si pica singur, si locul se vindeca de la sine. Cu toate acestea, există si excepţii, când este chiar indicata udarea roşiilor din.


Am si eu aceasta problema la rosi, se usuca floarea la etejul al doilea. Pana anul acesta nu am patit asa ceva si daca cineva le-a stropit cu acid .