marți, 26 iulie 2016

Reparatii umbrele oradea

Intreprindere Individuala - Magazinul se Gaseste in Zona Cinema . Dealer autorizat Seat IBERICA AUTO ORADEA. TELESTAR srl reparatii telefoane mobile.

Oferte REPARATII UMBRELE PLOAIE ORADEA - Vanzari, Cumparari, Servicii REPARATII UMBRELE PLOAIE - catalog online si anunturi. Au fost gasite anunturi pentru Reparatii umbrele oradea in baza noastra de date.


Cheia de cautare folosita: Reparatii umbrele oradea. Pe peretii atelierului sunt atarnate obiectele aduse la reparat: lampi, umbrele, cazane de tuica, roata de la o bicicleta, o broasca de usa, foarfece, cutite pentru .

REPARATII SI MODERNIZARI INSTALATII ELECTRICE; - INSTALATOR PT. Nu prea am de lucru, poate si fiindca oamenii nu stiu ca in Oradea mai exista.


Noi reparam orice: de la reparatii umbrele, matrite si copiat chei . Acum probabil că va trebui să mă despart de ea, nu am gasit un atelier de reparat umbrele prin zona și sărăcuța este puțin bolnavă, are o . A făcut trei ani de profesională la Oradea, apoi patru ani a fost calfă. La fel sunt şi astăzi, vin alţi meşteri la mine, să repar eu ce nu pot ei. Acum am rămas singurul care mai repară umbrele în această zonă, spune Nelu .