joi, 26 noiembrie 2015

Vopsea de par palette cu decolorant

Produsele de vopsire a părului utilizate la domiciliu pot decolora părul numai până la un anumit punct – decolorarea este produsă de peroxidul de hidrogen. Parul meu natural este saten si a fost vopsit negru albastrui timp de ani.


Ideea este ca o data scapata de brunet si portocaliu, prin decolorare, este.

I-am facut suvite blonde, apoi vopsit de ori de la Palette . Cum reuseste vopseaua asta sa deschida atat de mult parul? De curând a fost lansată vopseaua Palette Deluxe, care promite o. Deși părul meu a trecut printr-o decolorare, nu eram dispusă să îl mai . It's a fact: când ai părul închis la culoare orice încercare de vopsire a acestuia fără ajutorul unui haistilist e la mâna norocului.


Daca intr-o postare trecuta va vorbeam despre prima mea experienta cu noua vopsea de par Palette, acum am zis sa incerc si vopseaua . Am facut prostia sa bag Palette eparca, blond foarte foarte deschis si s-o deschis tot pana la un . La aproximativ luni după ce mi-am decolorat părul prima dată, am făcut-o zilele astea din nou. Nuanța mi-a fost stricată de vopseaua Palette .