vineri, 20 noiembrie 2015

Gogosi pufoase jamila

Gogosi pufoase - Cine nu iubeste gogosile? E imposibil sa nu fi asteptat cu sufletul la gura, copil fiin ca mama sau bunica sa faca macar 2-3 . Reteta de gogosi cu lingura sau gogosi cu iaurt am facut saptamana trecuta in varianta live pe pagina noastra de Facebook.

Urmăreşte şi tu această Reţetă de Gogoşi pas cu pas şi vei învăţa cum poţi pregăti rapid nişte gogoşi pufoase şi delicioase, ca la mama acasă. Reteta Gogosi pufoase din categoriile Aluaturi si Foietaje, Dulciuri diverse. Eu zic ca sunt gogosile perfecte, ideale - pufoase, moi, fragede - un turist care merge prin Germania sigur aude si vede aceste gogosi la orice .

Gogosile pufoase facute cu lingura sunt absolut delicioase. Reteta este mostenita de la strabunici si are chiar gustul copilariei.

Gogoșile coapte la cuptor sunt o alternativă mult mai sănătoasă decât cele prăjite în ulei, și implicit o variantă mult mai atractivă pentru cei . Dupa ce am postat gogosile dietetice cu branza de vaci, multe persoane mi-au cerut o reteta de gogosi pufoase la cuptor fara branza de vaci. All Recipes and Posts Tagged Jamila Cuisine. Reteta Gogosi pufoase Multumim site-ului jamilacuisine. Gogosile de post sunt categoric cele mai bune gogosi pe care le-am mancat.


Am facut dupa reteta ta, dar nu iese aluatul pufos, ci tare. Aceste gogosi berlineze sunt moi si pufoase si se pot umple cu dulceata sau crema de ciocolata.


Noi le-am papat simple, pudrate cu zahar aromat cu pudra de . Din cantitatile astea ies de gogosi, ultra pufoase, aromate, nu foarte dulci, dar perfecte pentru o glazura ca la carte!